Saturday, November 8, 2008

Silence does not mean anything???

Salam to all,

Muhahaha...mode: Korean songs maybe??? di tengah2 membuat cheat sheet yg tak habis2 lagik nih...study pun tak habis lagik..but i'm gonna seat my exam at 230pm in E1..nih mesti kena kongsi bilik dgn 'bdk2' yg saya tak surelah course ape lagi...(sigh:pasrah) sebab tak best tau kongsi2 bilik nih....mereka tend to bising lol...hahaha...neway tajuk di atas takdok kena mengena dgn mana2 pun yg saya nak tulis pada hari ini...muhahaha..saje jeh nak ckp...diam tak semestinya bermaksud ape2...kadang2 lebey baik berdiam diri daripada berckp banyak kan??? sometimes it help to solve 'problems' ape2 ah masalah yg melanda diri anda...ye tak?? bagi saya cara terbaik utk melepaskan ke'tidak puas' hatian adelah dgn berdiam diri..sebab nanti kan kalo kite ckp waktu kite contohnya marah...wah 'semua' benda yg tak berkaitan akn kuar nih...bahaya2..hehehe karang tak pasal2 ade hati yg terluka laks...(lidah lebih tajam dari mata pedang tuh...hehehe)mantapkan 'lidah' actually bukan lidahlah=perkataan yg kuar dari mulut melalui lidah..(wah pandai2 jeh saya nih)...muhahahaha...wah banyak berbicara pulaks ye hari ni...amboi2 dah siap ke 'kertas menipu' kamu ittew??? muhahahahha...of coz jawapannya belum...

okay2...gonna continue my pernyiapan 'kertas menipu' wah sehingga ketemu lagi ye di lain entry inshaAllah malam nih kot..nak me'lepas'kan gian menulis......bak kata saya lah...hahah i knoe my tatabahasa salah...sorry ye...just loike to used it to express my feelings yg tah ape2 nih...hahaha..bak kata saya: stress=tak puas hati= tulis blog...muhahahahah...=)

so long for now...tapi sebelum ittew nak ucapkan selamat berjuang dan semoga berjaya dlm peperiksaan pada junior electrical engineering 1st pro...mechatronics jugaks (terlupa tadi-baru add)...dan mechanical engineering 3rd pro (ENME433) ...all the best in ur final exam ye...buat yg terbaik dan jadi yg terbaik...

Wassalam....

3 comments:

Anonymous said...

aku stress aku naek2 suare okayhh..hahah..
does'nt mean i'm harsh kan..kan?kan?..kan??! (ceh, mengharapkan org kate tak..)..hahahah..

sape2 dah terdenga bunyik2 suare aku ternyaring2 tuh , sori mori la yeh, korang terdengar kerane aku comfortable ngan korang...wah, boley?

gi belaja la..

ukj10 said...

hahahaha...lawak2...hehehe..yups2 sesungguhnya ana memang sebegitu almaklumlah dia nihkan akak saya...hahaha...'saya' laks dgn ana...rasa mcm terlebey sopan sudey...hahaha..takpe2...kite ade cara kite sendiri kan utk meluahkan perasaan...yg penting jgn 'pendam2' sorg2 nanti merana..muhahahaha=)

Anonymous said...

ana: tak

 
Template by suckmylolly.com