Wednesday, November 5, 2008

Si Comeyku....Wan Eiman Danial...Yeay

Salam dan selamat malam, (tapi post entry in dah pagi...secerah hari ini)


Hari ini saya dan sahabat2 akan menduduki peperiksaan akhir yg ke-2...paper Industrial Management (ENME450)...hehehe...cuakness..dan clueless..but i will put 'the very best afford' in this paper,inshaAllah give my very best and i wish all the best to all my colleagues...korg leh buatnyerlah...hahaha...=)

Neway, tibe2 saya teringat pada buah hati si kecil molek ini (pengubat luka dan lara..hehehe...poyoness)...Wan Eiman Danial nama diberi..namanya se'indah' rupanya...kan2 (tenang sebentar bile saya menatap mukanya dkt desktop...huhu..what a pathetic kan??)...angin sampaikan rinduku padanya...semoga eiman membesar dalam limpahan kurniaanNya dan menjadi anak yg soleh ye eiman....

Entry kali nih nak post gambar eiman banyak2...hehehe...mungkin saya terlalu obsess dgn dirinya yg sungguh 'suci' dan 'murni'...jeles di hati ini...dan ingin skali saya ber'lari' ke rumahnya utk mendakapinya...selamat malam (pagilah sebab dah ter'post' pagi laks..muhahaaha) wahai sekecil molek...moga Allah lindungimu wahai buah hatiku...Wan Eiman Danial...




Si comey yg amat ku sayang....=b pengubat hati yg duka ...hehee





Maka dgn ittew saya sudahi dgn ucapan SELAMAT BERJUANG YE SAHABAT2KU...termasuk bdk2 electrical dan mechatronics dan adek2 ku yg lain...(tak sure sgt)..muhahahaha

P/s: kepada si 'pelik' yg taknak letak nama dia....saya akan teruskan menggunakan quotation marks walopun anda berasa 'peliks' but i don't even care sebab ittew adelah cara saya..dan di awal entry saya..saya ade mentioned yang saya punya penggunaan bahasa memang 'bermasalah' dan telah pun meminta maaf...hehehe...jika anda tak berpuas hati..saya minta maaf lagi skali...but FYI this is simply me...dan saya ucapkan terima kasih sebab mentioned about the quotation marks...thanks...=)hehe...

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com