Saturday, November 1, 2008

Salam dan Selamat pagi semua...Yeay

Salam semua..........

Hari nih hari best lagi...sebab ade matahari (alhamdulillah)...yeay..yeay...tapi tak best gaks..sebab exam tak habis lagi...huhuhu...still counting days nak jumpe mr 'sweetheart'lah...wan eiman danial...windu sama dia...

Hari nih....saya dah tak gune 'New' dah..sebab dah kononnya dah 'matang'lah dlm blogging nih...inshaAllah sebab setiap saya akan cuba meng'istiqamah'kan diri ini at least lah tulis sket...hahaha...walopun takdelah menarik mana kan blog saya nih...huhuhu...bagi saya 'setiap hari adelah hari baru utk saya mulakan dgn azam dan semangat yg baru...' eceh....claim diri ini sentiasa cerialah kononnya...muahahahahaha....ade jeh saat2 saya nih 'kurang ceria'...contohnya sekarang...entah mengapa saya hari hati saya 'kurang enak' sket...maybe saya nih ter'lalu' leka...tak sedar diri...hohoho...itu bukan mungkin....tapi memang ye pun....

oleh yg demikian, izinkan saya nak mententeramkan diri dan nak kongsi mcm mana nak tenteramkan diri ye....saya rasa baik kite amalakan zikir ke...istighfar ke...baca quran dan terjemahan ke...kan2...hahaha...

after a few..not a few lah...banyak jugaks...browse...i found sumething...yeay...lagu nasyid..best lagu nih...sementara ade semangat membara nak tulis nih...hentam sajelah labu...mari kite letak...lirik lagu tuh...

tadaaaaaaaaaaaaaa presenting u a sing song...hahaha

Permata yang dicari...by DeHearty...wow...i'm impressed lol...

Permata Yang Dicari

Hadirnya tanpa kusedari
Menggamit kasih cinta bersemi
Hadir cinta insan padaku ini
Anugerah kurniaan Ilahi

Lembut tutur bicaranya
Menarik hatiku untuk mendekatinya
Kesopanannya memikat di hati
Mendamaikan jiwaku yang resah ini

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu


Bestkan lagu nih....hope u will enjoy the bright2 and super sunny day today ya....so long for now...muahahahaha

Kesimpulan: Enjoy the rest of ur day...and for those yg ade exam today...all the best ye...inshaAllah moga dipermudahkan segala urusan anda semua...muhaahahha

salam....

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com