Friday, November 7, 2008

Selamat belajar ye.....Yeay belajar2 =)

Salam dan selamat pagi semua,

Hari ini saya bersemangat 'gentar' ye..hahaha...cuakness mode still blend in my mind..can't help...sebab saya cuak=saya tulis blog...leh terima ke alasan nih..muhahaha...okay2...pepun saya nak kongsi tips ah..bukan tips but...nak mulakan hari dgn 'sayyidul istighfar'...dlm terjemahan sudey...tak reti lagi nak tulis dlm arabic..sowie guys and gurls yg mengikuti setiap entry dlm blog saya nih...neway nak ucap thanks juga ats sokongan moral semua pihak..dlm pelbagai2 bentuks nih...muhahahaha..yg dh habis exam tuh...pandailah isi masa lapang ye...jgn dok buang masa jeh...gilah baca buku ke...main game ke...(menggalakkan owg main games laks saya nih)...bersukan ke(main frisbee,jogging ke bagi badan tuh sehat sket...bukan sehat mengembung ye tapi sehatlah) dan yg penting skali masaklah (nasi ayam ke...ayam KFC ke...yum yum) muhahaha...nih recommend utk diri sendiri ke atau utk owg lain..hahaha...

okay2 back to the point...inilah terjemahannya dan amalkan selalu ye ....

"Ya Allah, Engkau adalah Rabb-ku, tidak ada Ilah selain Engkau. Engkau
ciptakan aku, dan aku adalah hamba-Mu. Aku akan menjalankan semua
janjiku untuk-Mu dengan segala kemampuanku. Aku berlindung kepada-
Mu dari keburukan yang aku lakukan. Aku kembali kepada-Mu dengan
segala nikmat-Mu atasku dan aku mengakui dosa-dosaku, maka ampunilah
aku karena tidak ada yang memberi ampunan terhadap dosa-dosa kecuali
Engkau."


okay2 sekian dahulu dari saya...chow cincau.......semoga berjumpa lagi ye...di lain entry...(mcm ape jeh)..muhahaha

P/s: kepada sahabat2 yg dah habis exam tuh...selamat ber'istirehat' ye...betul ke eja..ah lantak ah...hahaha..dan selamat ber'suka-ria' muhahahaha...saya akan join anda semua tak berapa lama lagi..muhahahaha...=)

3 comments:

cik yaya said...

kak ummu..movie tuh sy tgk kat crunchyroll..hihi..x download pon..

ukj10 said...

owh okies2..wil do straightaway after i'm done with all these 'stressing' and 'depressing' mode...muhahahaha=)...thanks yati for the info...muhahahaha

cik yaya said...

no worries~~

slmt ber-exam n slmt mmbuang mase after exam..=p

 
Template by suckmylolly.com