Thursday, November 6, 2008

Sempat lagi nak berblog di saat genting....Yeay

Salam semua...

Hahaha..saya baru jeh habis buat exam tadi terus gi rumah kak ida dan abg saufi...hahaha...then baru balik makan dan menghadap komputer...i tell my frens that i want to study...(japs ek..lg 10minits) saya gi study...inshaAllah...wah 1st time nih cuakness melanda diri yg sgt2 lah teruk..sebab kali nih hanya saya dan rakan saya (faiz zainuddin) akan menduduki paper yg owg lain tak 'hinggin' pun nak amek...muhahaha...ittewlah gatal sgt kan...dahlah bdk2 mechatronics yg mantap2 punya subjek nih (konon..dan perasan pandailah kot)...skarang 'padan' dgn muka saya...hahahaha...tapi nak buat mcm mana 'kena' lalui nyer jugaks ye...takpe2...it is within not more than 48hours utk saya mengulang kaji 'sket' dan membuat 'kertas menipu' dlm english owg panggil cheat sheet...tah ape yg nak tipu pun saya tak sure...hahaha....

Neway ari nih alhamdulillah semua owg okay...dan saya pun okay gaks..hahaha...syukur...dan nihlah gambar saya sebelum saya masuk exam...kawan saya ckp yg 1st version nih muka masam dan cuak....hahaha..lawak2...(bagi saya takde beza kot anta dua2 picture..cubelah tgk..)



Version pertama: cuakness (faiz,2008)


Version kedua: sama jeh cuma senyum sket..muhahaha (ummu,2008)

Malu okay amek gambar nih sebab ramai giler owg tgk...haih...salah ke amek gambar...muhahaha...pepun terima kasih ye cameraman...kalo takde cameraman nih takdelah gambar ke-2 saya amek exam...saya nekad nak amek gambar setiap kali saya nak masuk dewan periksa...nak tgk bertapa cuaknyer saya nih...saya memang kaki cuak dan gelabah di saat2 akhir..tibe2 jeh muka saya jadi merah tak semena2...hahahaha...ittew ade banyak tanda dan sign...makna muka saya merah:malu,ketawa,cuak,gelabah,penat,dan banyak lagi...hahaha...

okaylah nak 'offset' dulu...chow cincau..nak kena buat 'kertas menipu' supaya kertas ittew leh tlg saya 'menipu' waktu exam nanti..terima kasih Dr.Xiao ye...sebab bagi kami bawa masuk 'kertas menipu'...hahaha...

Selamat malam semua...semoga tido anda nyenyak ye mlm nih...salam dari saya utk semua....

maaf entry kali nih takde kesimpulan: ade kot japs2....nak pikir..hahaha..dah2 kesimpulannyer jgn buang masa okay.....dah suntuk giler nih...chow...

oleh itu saya tinggalkan anda dgn sepotong hadith ...

Narrated 'Abdullah bin 'Umar :

A man said, "O Allah's Apostle! How is the prayer of the night?" He said, "Two Rakat followed by two Rakat and so on, and when you apprehend the approaching dawn, offer one Raka as Witr."

hehehe....kalo stay up tuh...ape salahnya kite buat amalan sket...dlm 5-10 minit jeh...simple kan..inshaAllah...saya doakan semua berjaya ye nanti dlm final exam...so long for now...wassalam=) peace

3 comments:

Anonymous said...

hehehe.. sempat sungguh dia berblog.. mu, dua2 pic tu mmg nampak merah dan cuak.. xpelah atleast dah setle.. ganbatte for dz saturday.. my Allah alwiz b wz u mumu.. fight2 =)

cik yaya said...

gdluck yerr kak ummu=)

ukj10 said...

terima kasih ye kepada lina dan yati....will be as calm and 'relax' sa possible...muhahahaha...tq so much gurls...love both of u...=)

 
Template by suckmylolly.com